Varför...

blir det alltid så..ja jag får nog aldrig svar på det..är nog jag som alltid är lika dum o går på det gång på gång...suck


Jag har så mycket som jag vill ge,
Men du vill inte ta emot,
Jag har så mycket som jag vill säga,
Men du vill inte höra,
Jag har så mycket som jag vill visa,
Men du vill inte se,
Jag har så mycket som jag vill göra,
Men du vill inte vara med,
Jag har så mycket att älska,
Men det kan du ej förstå.

Har sovit ganska länge dessa dagarna..vilket inte är vanligt för min del...Jag mår bäst o gå upp på morgonen...men blir så när man har så mycket tankar...skönast o sova bort det...för allt kommer hela tiden när man är vaken..och det är så djävla jobbigt..Vissa säger att jag inte ska tänka så mycket..men det är lättare sagt än gjort det där..

Har varit med barnen på stan en runda idag...:) Sen har jag inte gjort så mycket mer...snart sova så jag kommer upp imorgon...måste städa här o vattna blommorna...

Fan kan det inte bli vår snart...vill ha sol o värme...slippa mössa o vantar...bara ta på sig en kofta eller kavajen o sen ut...kunna cykla igen...
Måste gå ner i vikt..ahh ska det vara så svårt o låta godiset vara mitt i veckan...haha nä inte om man ger sig fan på det...men jag är så djävla svag för choklad ju...


when you love someone, you don't give up!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0