Längesen

Varför är jag så djävla duktig på o måla fan på väggen,o dra mina egna slutsatser innan jag vet orsaken till varför det blir som det blir ibland,blir så trött på mig själv.

Så inbillar jag mig en massa o går o tänker på det hela tiden...Jag hoppas verkligen inte jag sumpat det..se nu är jag där igen..varför skulle jag...jag skrev som jag kände just då..fick en förklaring till det hela..jag menar hade personen inte velat skriva mer med mig hade jag ju inte fått en förklaring heller tycker man...eller hade personen inte brytt sig om o skriva heller...eller jo för o vara trevlig haha...se nu är jag där igen...måste vara nått fel på mig...


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag målar ochså alltid fan på väggen. OFTAST så fixar sig allt. Men det är kanske en skyddsmekanism man har för att inte bli sårad och besviken kanske?

2011-01-09 @ 12:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0